25.8.09

“Püsküğütlü puding” *

Ankara’nın bana kattıkları listesinin ilk ve tek gerçeği olan “Çünkü solda yürek var.” mottosu “Sağ sünnettir.”le birleşince ortaya benim gibi bir insan çıkıyor. Bir arada kalmışlık sohbetidir almış gidiyor, farkındayım. Ramazan ayı vesilesiyle artan manevi içerikli yazı talebine bir cevap olması amacıyla sağ tarafa dönük yattığımı söyleyebilirim. Diğer taraftan bakınca ben bunu aslen solda yürek olduğu için de yapıyor olabilirim. Son dönemde mottoların peşi sıra fazlaca koşturmuş olacağım ki bugün itibariyle sağ kolumda müthiş bir acı var. İstesem yazmamamı ona bağlayabilirdim ama yapmıyorum (çünkü solda yürek var, yıhyıh). Madem itiraf.com müşterilerini buraya nasıl çekeriz diye uğraşıyoruz, şunu da diyeyim: Spor bilogu yazmak gibi bir derdim yok, zira artık mail adresi olsa babamın bile yapacağı bir şeyden bahsediyoruz. Kendilerini “gugılkıromun beta sürümü çok kullanışlı”cılar şeklinde kategorize ettiğim için teknoloji bilogu da yazmak istemezdim. Ama günlerimize ve gecelerimize damgasını vuran mızıka sesinden aldığım gazla müzik bilogu sektörüne çarpıcı bir giriş yapayım isterdim. Lakin her görenin “Piyano çalıyor musun?” şeklinde çıkıştığı bu güzel eller, en tırt bir enstrümanda dahi güzel durmuyor heyhat! Spor, teknoloji veyahut müzik bilogçuluğu olsa olsa ukte olur yani, geri kalan her yerde cüneyt.


*pardon, “püsküğütlü pasta”ymış.

7 yorum:

Benan Molu dedi ki...

sevgili o.k. yoldaşın ouyeeman'in de dediği gibi ; YES WE CAN!

wake me up when september ends, coming soon.

cündebaz dedi ki...

bir başka o.k'cı cüneyt'in de dediği gibi;

BUNU YAPSAK YAPSAK BİZ YAPARIZ AMA NOLUR ANTONYCİM İNTİHAR ETMEDEN YAPALIM.

Adsız dedi ki...

birde erol büyükburc'un söylediği gibi;

EN ÇOK BANA SORUCAKSINIZ,EN COK BANA !

dide dedi ki...

mottolar alsın seni :)

cündebaz dedi ki...

baş rolünü oynadığım bir tiyatrodan edindiğim "İşleyen demir ışıldar." gibi dehşetengiz bir motto adayını sana armağan ediyorum diğde. zira bilogun bir iki gündür ışıl ışıl (:

küçükmübaşir dedi ki...

bende okudum bende (= ama beynimin yorum yapan kısmı işlevini gerçekleştiremiyor henüz.

cündebaz dedi ki...

sayın mübaşir, söz konusu staj sürecinin ardından bu kadarı kafi bile. iyi seyirler dileriz.