1.8.09

hardcore rakçı repliğim yok

Saçlarım sene ortasındaki kadar olmasa da hatrı sayılır şekilde uzamış durumda. Anneme göre kapalı yerde uzun süre kaldığım için, bana göreyse tesadüfen epeyce yağlanmış önceki cümlemin kahramanı saçlarım. Hoparlörü bilgisayara bağladım, Guitar Hero III oynuyorum. Apartmanın en son katından son ses rock müzik yükseliyor. Apartmandan hergün poposunun biraz yukarısında kalan çantasıyla çıkan, genelde selam vermediği için ayıplanan, futbolu kötü ama dersleri iyi biri için fazla isyankarım, ya da elinde gitarı bir rakçı olarak rebel mi demeliyim bilmiyorum. Evet buldum, Rebel olacak arkadaşlarla yeni kurduğumuz grubun adı. Bir kaç post önce rap yapıyordun, şimdi nerelerdesin diyen olacak elbet. Ama penaltıların en güzeli kaleciyi ters köşeye yatıranları değil midir zaten? Öte yandan bir enstrüman çalayım ben de isterdim, lakin 21 böyle bir şeye kalkışmak için çok geç bir yaş bence. Rica edicem idealist yapmayın bana burda.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yaşla alakalı bir mevzu değil.

Benan Molu dedi ki...

şu sınırlı bakiyeye sahip internetin şuan açtığı tek sayfa senin bilokunun sayfası. kutsal bilok.

benim annem olsa, saç mevzusunu evrende her faninin başına gelen olayı bağladığı yegane şeye; hava değişimine bağlardı. evet.

cündebaz dedi ki...

sakin, bir süre öncesine kadar msnde kişisel iletim "cüneyt, the mübarek" idi. tevekkeli değil mi dersin artık ne dersen.