11.8.09

bereket

"ebelik okuyor diye arkadaşına hamile oyuncak bebek almaya kalkmak (hamile bebek kulağa yanlış gelebiliyor evet), ama piyasadaki cesur oyuncakçı eksikliği. peah" şeklinde artık 7.yılına giren bir arkadaşlıkta hediye almanın zorluklarından bahsetmiştim facebookta. modern oyuncakçılara da kızdımdı bi nebze, başbakanı orda burda kıstırıp dert yanarken iyi çağın ihtiyaçlarına ayak uyduracakkene kötü dedimdi. ve lütfen dikkat edin lafı asla halis toprak mevzusuna getirmedim bütün bunlar yaşanırken. oysa bugün solda flu bir şekilde gördüğünüz bebeğin üstü giyinik halini, yanında kocası ve bir çocuğuyla birlikte kipa'dan aldık. resim kutunun üzerinde vardı, oradan çektim, yanlış anlaşılma olmasın (çünkü biz bugün bebek bakarkene çok espri yapıldı). cuma günü, o mübarek günde, bir aksilik olmazsa o güzel insan ilk doğumuna imzasını atacak. burada bırakıyorum çünkü muhabbet iğrenç bir yere doğru gidiyor. ben önü alınmaz bir insanım.

Hiç yorum yok: