17.2.09

sen zaten sarhoş bi balık, bir topal martı ben de.

Bazen insan içinde bir yerlerde bir hüznü, dolması gereken bir boşluğu fark edecek oluyor. gel gör ki derdini teşhis etmeyince çözüm de ancak mucizelere kalıyor. ama dostlar, bu akşama kadar ne telaşım vardıysa az önce pui hing ile üzerinde anlaştığım Perşembe akşamı sinemaya gitme fikrine müteakip yel oldu uçtu, yer yarıldı da yerin dibine girdi adeta. oysa benim onlara bir çift lafım bir çift de hareketim vardı ilk gördüğüm yerde teslim edeceğim. mutluluk üzüntü kadar kolay tarif edilemiyor zannımca, ama en az onun kadar zevkle yaşanıyor az önce tecrübe ettiğim kadarıyla.

anlatacak hikayenin olmaması çok kötü. mesela sırf şu olaya herkesi susturup ben konuşuyorum eş dostun yanında. gocunmuyorum da. kendisiyle övünebileceğim kadar iyi bi dinleyiciyim bence ama ben de konuşabiliyorum demek zorunda kaldığım zamanlar oluyor bazen. ve sanki tanımı itibariyle dert tasa üzerine olmak zorunda konuşmalar. birine aşık olacaksın mesela, onun derdiyle yanacaksın köşe bucak. senden alası yok, olamaz. biliyorum çünkü benimkinin yanından geçemeyecek hikayelerle dünyanın primine imza atan insan gözlemledim, ve hiç bir şey yapmadım gülmek dışında. bugün artık sen de mi brütüs dediğim bir arkadaşıma sırf böyle mevzulara yaslanacaksa arkadaşlığımız öte dur dedim.

Yılmaz soyisminin çokluğuna değil gıcıklığım. çok sevdiğim bir insanın soyadı yılmaz çıkıyor, aha bizim bi ortak noktamız daha var diyorum, oda seviniyor ama bi yerden bulup o lafı söylüyor yine. biz yılmazlar bunu yaparak mutluluğu es geçiyoruz bence. zaten soyadı kimseyle aynı değil diye mutlu olan adam görmedim ben ki eğer öyleyse muhtemelen kıytırıktan bir soyaddır bu. soyadın aynıyken mutlu ol bari, başka ve zaten bilinen bir gerçeği dile getirmene gerek yok. bak inkar et demiyorum, dile getirme.

Şimdi bir takım duygular yaşıyorum, güzel şeyler bunlar. bi de herkes beni dinliyor ya, o çok güzel işte. deneyin bak, süper oluyo. ama sevdiğiniz insanlarla. yoksa misal aziz yıldırım beni dinliyo diye yırtsa bi yerini şurda, zerre umrum değil. saçmalıyor olabilirim, hatta evet direk bunu yapıyorum. ama hep birlikte heyecanıma verelim bunu.

Bi de bizim okul alem adam. işletme fakültesinin altına starbucks açılıyor. neler vaat edebilen bir okuluz gördüğünüz üzre. uzun zamandır söyle(ye)mediğim bir şeyi söyleyesim geldi: viva la vida

5 yorum:

cem dedi ki...

bizim okulda 3 senedir starbacks var abi ya :)

cündebaz dedi ki...

o yüzden gelecek vaad ediyoruz diyoruz ya dostum henüz gelmedik. senin anladığın başka bi dilden söyleyeyim bi de: bitmiş değil de biteyazan ya da bunlar biter dediğin ikilinin olayı işte (:

Demirbey dedi ki...

güçdemir!!!soyadım karşısında hizaya geldiğini hisseder gibiyim

Adsız dedi ki...

insanlar kendilerini anlatırken okumakta zorlanıyomuşum. yeni farkettim.

cündebaz dedi ki...

öfi, ben seni böyle sevdim birtanem.