14.2.09

ama aşkım yok ama olsun.

  • son aşık olduğum, aşık olduğumu iddia ettiğim üç kızı da düşünüp, euphy'nin iddiasıyla birleştirdiğimde aşık olabileceğim kızların bir prototipi bir freymvörkü oluşmuyor değil. son üç arasına adını çiviyle yazdırmış olan phoebe, friendsin güzide karakteri, gönlüme talip olanlar için hintleri içerisinde fazlasıyla barındırıyor zannımca. aşkı satırlarıma geyiksel bağlamda taşıyorum gibi görünse de şartlar olgunlaşmış olsa phoebe için karşıma alamayacağım adam yoktur söyleyeyim ve eğer o böyle devam ederse benim aşkım da bir efsane misali kulaktan kulağa yaşayacaktır. ama heyhat, bizimkisi öyle bir aşk hikayesi ki önüne engel niyetine geçen geçene. ama şey yaparım olmadı, başka biriyle evlenirim de kızımın adını Phoebe koyarım. belki onla da yetinmem, "yastayım" formatlı bi şarkı yaparım. evet evet, bu ikincisi mantıklı, çünkü isim konusunda bi arkadaşa sözüm var ve im a man of my word.
  • sevgililer gününü ruhundaki başarımı chrismas ruhundaki performansım ile kıyasladığında farkediyorum ki uzaktan yakından alaka yok aralarında. bu satırları yazıyor iken öçp (öğrenci çalışma programı)de olmam herşeyin cevabı aslında. ama burda para kazanıyor olmam pekala gelecek yıllara yatırım, gelecek sevgililere müjde, kararsız kalan arkadaşlara teşvik primi olarak algılanabilir. ve işlerin böylesine kesat gittiği bir dönemde oturup bu gibi vaadlerin mübahlığını tartışmayacağımı söylecek kadar da dürüstüm evet.
  • derdim tasam var, olmalı demişim. düşündüm de sadece düşünüyor olacaksam muhtemelen hiçbir yere varmayacağım. o yüzden şu gün şu etrafta dolanan sevgi pıtırcıklarına kimseye nasip olmayan sevgilerimin son kullanma tarihi yaklaşık kısımlarını pay etmeyi uygun gördüm. vakit varken onlar nasiplensin bundan, biz de sevap hanemize birkaç puan daha yazdırarak belki de günün karlı ismi olalım. vesselam arkadaşlar, vesselam.

2 yorum:

Demirbey dedi ki...

say hello to heaven!
sevap önemlidir sevap güzeldir,ne yapıyorsak sevap için ahhah

cündebaz dedi ki...

taksit taksit çok çok puan.