24.2.09

morning morning babies



eğerki bu şarkı ilk saniyesinden dumur etmezse sizi, o zaman mailim sağda, hoyratça saydırın bana. hatta daha da ileri gidin, mesenemi isteyin, orada ben size hiç birşey demeyeyim de siz saydırmaya, karşı tarafta benim hüngür hüngür ağladığımı bile bile devam edin. akşam saat 12de yatağa girdiğimde sabah kalkıp neredeyse 4 saat delicesine çalışmak vardı aklımda da içimde bir yerlerde birşeyler beni 2saat boyunca düşüncülere sürükledi durdu. yaza dair herşeyi dün gece planladığımda yine de asıl uyuyamama sebebimin çok daha başka birşey olduğunun bende farkındaydım. sabah kalktığımda ders çalışmaya alternatif birşeyler aradığımda da imdadıma bu adamlar yetişti. birkaç dakikaya ipoduma taşınmaları işten bile olmayan bu insanlarınmüziği için minimalist pop, dream pop veyahut shoegaze gibi bilmediğim, anlamadığım ama of ulen be diyebildiğim yakıştırmalar yapıyor küstah vikipedya. ben de diyorum ki sırf içgüdülerimle ulaştığım bu adamlar kendilerine ne derlerse desinler an itibariyle baş köşeye oturdular hayatımda. etiketleri de ister dream olsun ister arabesk. yürek dağlamıyor olabilirler ancak iki dakkada bağlıyor şerefsizler kendilerine. rules imiş albümlerinin adı, bakıyorum da hakkaten it rules.

3 yorum:

snrsysl dedi ki...

sana yeni bir vokalist lazım buro! bu ne olum müzikler değişiyo söyleyen adam değişmiyo gibi.

snrsysl dedi ki...

ayrıca blog almadım sadece futbol bloglarına yorum yapmak için bi hesap açtım o kadar...

cündebaz dedi ki...

haklısın brüder martini lakin onlar dönüp dönüp beni buluyolar. bi de spor blogları, link ver bana da?