18.7.09

o tatlı dilin, güler yüzün

bilkent'e olan sevgisini mütemadiyen dile getiren bi insanım (bir iki post önce öfkeme yenik düşmüş olsam da bu böyle). aynı kadirşinaslığı ankara'ya olan nefretimde de gösteriyorum. boğaziçi'ne geçmeyi şu sıralar ne kadar istediğimi de bilmeyen yok. önümdeki en büyük engelse ailem. bir de bu yıl öss'ye girdim diye kalkmış boun, tobb, koç ve bahçeşehir katalog göndermiş. diğerlerini savursam da boun'e ayrı muamele yapmadan edemedim. ben, "gitmesem de görmesem de" kontenjanımı ona ayırmaya karar verdim. bunca teklifin karşısındaki dik duruşumun da bilkent değerini bilsin isterim. saygılar sevgili okulum, eylülde görüşürüz.


bahçeşehir 1500tl burstan falan bahsediyor, 2007yazında nerdeydiniz? babamın bir sözü vardır, söylemiycem. puanınız yetiyorsa benim yaptığımı yapmayın, oraya gidin arkadaşlar. yemişim idealistliğini. bu paraya kaç idealist alınır biliyo musunuz?

4 yorum:

Yücel Çilingir dedi ki...

merak ettiğim bir konu var cüneyt.

Boğaziçine dikey geçiş yapma imkanın yok mu? Sene de kaybetme imkanın yoksa neden Boğaziçini tercih etmiyorsun boşversene Bilkent'i... Bana sorma neden Bilkent diye tercih kurbanı olmasaydım şu anda Koç'u belki de bitirmiştim :D

cündebaz dedi ki...

birincisi, adam cüneyt dedi yaa. bütün o esrarım, o "ahh-bi-bulabilsem"liğim gitti yaa (:

şaka bi yana, dikey veya yatay (yücel 2yıllık okuyormuşum hissine kapılttırma okuyucuyu), geçesim var. ama aynı zamanda yok. yani olmamalı gibi. facebook'ta relationship kısmını complicated yapanlar gibiyim.

dide dedi ki...

cün, kendimi neden bu işten sorumlu hissediyorum acaba?

cündebaz dedi ki...

senin de bunda parmağın var gibi, yok gibi. bilemedim.