30.7.09

dilemma


Fragmanı kadar güzel olmayan filmlerden veyahut çıkış parçasının oluşturduğu beklentiyi karşılamayan albümlerden olduğum kadar yaklaşan okullardan da muzdaribim. "sokaklar şöyleymiş, ağaçlar böyleymiş"i alıp şiirin geri kalanına, Turgut Uyar'ın aslen nasıl bir insan olduğuna hiç aldırmadan yazınca benim parça-bütün ilişkisi konusunda kaygıları olmayan biri olduğum kanaatine varılabilir. Ama okulda bulunduğum zamanlarda az çok beraber olduğum ahmet gibi, yücel gibi insanların mezun oldu/olacak olmaları ayrıntısının beni okuldan soğutuyor olması bir önceki cümledeki yargının çok alakasız bir yerinde durur. Sonra aslen okullar açılsa da ben de felsefeye öss sorularındaki cevabın tam aksine "salt felsefe yapmak" amacıyla katılmasam. Biliyorum, ben de en az lisede iki en yakın arkadaşa aynı anda aşık olarak dilemma tabirini Kelly'den önce dilimize pelesenk etmiş arkadaşım kadar ikilemleri olan bir insanım.

2 yorum:

dide dedi ki...

senin ikilemlerin boyumuzu aşar. ama şöyle de bir olay var ki hangimizin yok sonuçta.
ahmet iyileşmiş mi ya?

cündebaz dedi ki...

facebook'a "istanbul yolunda" yazacak kadar iyileşmiş, bi onu biliyorum (: