22.12.08

she is lying!!

“Bu kız saf kötülük yok içinde”li cümleleri kuran kızların şarkılarda şiirlerde vücut bulan bu dillere destan özelliklerine, aynı cümleyi kendisiyle ilgili yorum cümlesi adı altında kullandığım kızlarda bile uğradığım, uğrayabildiğim hayal kırıklıklarında defaatle yanlışladım. yetmedi nice kız arkadaşımın hemcinsleriyle ilgili yorumlarından çıkardığım yegane sonucun aynı başlık altında toplanan bu insanların birbirlerini kendisine sahip olmakla suçladıkları bu karakteristiği parantezine alınabilecekleri bir ortak özellik olarak taşıdıklarını fark edemediklerini sezinledim. hemcinslerim diye söylemediğim erkeklerin aslında safın süzmesi oldukları gerçeğini ezber edecek kadar dizi, film, ayakşovu da izledim çok şükür. istisnaların hayattaki yeriniyse fenbilimleri derslerinin yanına yıldız konan dipnotları sağ olsunlar zihnime ağaçlara kazıdıkları sevgililerin isimlerinden çok da uzak olmayan bi muameleyle kazıdılar. ben kızları samimi bulmadım velhasıl(anafikir), çoğunu diyelim ya da da kızana gücenene de yer açalım. ama adlarını dile getirmenin yalakalık olarak algılanma, algılanabilme ihtimalinin vesile olacağı suizanna sebebiyet vermeyecek kadar duyarlıyız çok şükür.

***

Lincoln’ün de son haftalardaki performansı sanılmasınki gözümüzden kaçıyor. maşallah.

3 yorum:

oksan dedi ki...

Çiçeyim,noktalama işaretleri kullanalım diye var.Üşenmedim saydım,bi cümlende virgüle kadar 16 kelime var.bana bunu yapma ama yaa.

ayci dedi ki...

bu kiz saf kötülük yok icinde - eger bir kizin icinde kötülük yoksa...inan bu isin icinde bir kötülük var!

she he it is lying hemde ne lying ama!

katre_wınscare dedi ki...

arkadasım ben bayan olarak itiraf ediyorum; "masum değiliz..hiç birimiz..."