30.12.08

engüzelyılbaşıarifesi



mely, ilan, heidi ve ben yeniyıl merasimi hasebiylen, bir tatlı huzur bulmak amaciyle, zaten gece insanı olmamamızdan mütevellit, yurdum ortak kafevari mutfağında sıradan bir geceyi biraz süsleyerek yaşamak kararı aldık birkaç gün önce. mely ve ilan sakin adamlardır zaten tanıdım tanıyalı. heidi nispeten sırıtmayacak olsa da gece olaylarında, böyle oturmalı versiyonlara daha bi yakışır o da. bana gelince zaten hiç bi zaman olamamışımdır tribün insanı. o yüzden güzel bi gece, muhtemelen şu okulda birbirinden çok fazla kimsesi olmayan bu 4insanın sadece bir arada olmaktan bile duyacağı mutluluk gibi sebeplerden ötürü böyle bir karar alındı.

Bu gün real’e gittik söz konusu gecenin alışverişini yapmaya. önceden çıkarmış olduğumuz listede neler yoktu ki. mercimek köftesi, paçanga böreği, şehriyeli pirinç pilavı, fırında tavuk, heidi’nin ilginç narlı tatlısı vs gibi bir çok tada yetişecek malzemeyi almak da bir o kadar meşakkatliydi takdir edersiniz ki. sonra dedik ki bu geceyi iyice güzelleştirmeli madem dışarı çıkmıyoruz, sofrasından yemeğine her şey güzel olmalı. acımadık paraya 6kişilik porselen yemek takımı aldık en güral’ından, bi daha gelmeyecektik ya dünyaya.

Dün de çekiliş yapmıştık zaten. aslında herkese hediye alma taraftarıydım, şunun şurasında kaç kişiyiz şurda zira, dahası bu adamlar benim özel günlerimi boş geçmemiş adamlar. gel gör ki parasal manada sıkıntılı bir dönemden geçiyor olmam, harcamaların gelirle uyuşmamak konusundaki kararlılığı, bir ekonomist olmama rağmen durum karşısında eli kolu bağlı durmam böyle alternatif bir yönteme itti beni. kimin çıktığını bir sır misali saklamak zorunda olsam da, yarını, fotoğraflarla an an ölümsüzleştirmeyi düşündüğüm o günü, yemeğinden hediyesine her şeyiyle, anlatacağım için inşallah, rahat olun diyorum, azcık daha sıkın dişinizi.

Her şey planlandığı gibi giderse hiç acımaz, yarın gece kaçta olursa olsun yazarım her şeyi buraya. bu adamlarla beraber olduğum anlar bile yeterince güzel zaten, yarına dair onca planı geçtim. yarın okul çıkışı soluğu ankamall falan bir yerlerde alacağım gibime geliyor, çekiliş vesilesiyle bana çıkan şanlı kişisi için.

Son turlara yaklaşırken ralphlexy de yarın gece bizimle olacak gibi görünüyor. deyim yerindeyse, ki değil, ekmeğimize bal sürüyor bu. eğlenceyi katlıyoruz vakit daraldıkça. 6kişilik en güral’ından porselen yemek takımı dedik ya, biri boşta kaldı anlaşılan. bugün de muhabbeti oldu, hep de olur, ben birini çok seversem her yerde anlatırım onu zira. mellö diyorum, gelsene sen de yarın. harbi imkanın olursa gel yani. şimdi bilmiyorum, haz etmiyorum aslında buvari tavırlardan pek ama, başımın üstünde yerin var yani bil. evde geçircem demişsin, ona binaen bu teklif de. bak burada, bilkentte, hafif yeltenen ama reddettiğim arkadaşım da var yani, bloggerdan da başka davet etçeğim kimse yok mesela.jest işte kızım anlasana.
- hanım sen de sofraya bi tabak daha koy.

1 yorum:

Mellö dedi ki...

KEŞke be annem,keşke.Yıla ailecek kötü başladık biz.sorma başımıza neler geldi.Evde kalmak zorundayım,kuzenlere bakmak zorundayım.öyle.Ama senin düşünmen yeter,yeminle.