6.9.09

dedim evlenmirem evlenmirem el çekin benden, yahşi evlenirem evlenirem

Yekta Kopan'ın yere göğe sığdıramayışını ortaokulda olsam anlayacağım Yıldız Tilbe'nin son albümünü Buca Stadı'nın maç öncesi şöleninde dinleme fırsatı buldum. Buca Stadı böyle bir jest yapmışken müzik bilogu hevesimin bir yerlerini şişirmek olmazdı, kalktım bir albüm incelemesi yaptım. "Ben bir karar verdim" diye bir şarkısı var, şizofrenik bir tarafını yakalıyorsun dikkatli dinleyince. Sivilce patlatan ergen kız kararsızlığında. Müthiş senli benli bir albüm yapmış. Ama herkesi kucaklayan bir tarafı da var, yok değil. Öyle ki Azeri ezgilerine bile el atmış Yıldızımız. "Gelemeycem, gelemeycem, gel desen.." diyor. 23Nisan müsamerelerinin yeni şarkısı da belli oldu böylelikle. Fotoğraf makinalarınızın son kontrollerini yapın seyircinin görüş alanının ırzına geçen tüm veliler.

flickr'ı da bi insan bu kadar amacından uzak kullanabilir. nerede o baktıkça insana yeni ufuklar keşfettiren resimler, nerede benim alıp getirdiklerim.

5 yorum:

dide dedi ki...

davutcum yekta beni beğenmişse de ben ondan hiç hazetmiyorum. şimdi bırak benim şarkılarımı da senin yeni klibine ne demeli?
davut güloğlu on the road :)

cündebaz dedi ki...

valla yoğunluktan yeni klibimi izlemeye bile vaktim olmadı ama sarkık göğüslerim başıma dert. ona bir hal çare düşünüyore, etiler'de senin de gözüne ilişmiştir (:

dide dedi ki...

yok ibrahim abi beni dövdükten sonra bakmadım öyle başkalarının sarkık göğüslerine filan :)

cündebaz dedi ki...

kot pantolon-tişört kombinasyonuyla canlı yayınları puşkin puşkin gezmeyi biliyorsun ama. sosyal sorumluluk oldu mu kaç!

dide dedi ki...

şimdi davutçum, burcu esmersoy sana yüz vermediyse kabahat benim mi?
zaten irregularım diye yayıyosun. yayan var yayamayan var.