18.6.09

kendini kayıran adam


hani dışardan baksan belki bu adam bişeyi oldu mu hiç tutmuyor, herkese söylüyor, istiyor ki çoğu kimse nasiplensin, bunu yapmayanı da yadırgıyor dersin (belki diyorum). ama işte şimdi öyle olmayan bişey söyleyeceğim. 9 temmuzda sezen aksu konseri var maltepe üniversitesinde ve ben anca biletimi aldıktan sonra söylüyorum bunu burada size. niye bu? çünkü ben aslen çok kötü insanların, çizgi film kahramanlarının, bu iskeletorların gargamellerin falan geldiği ülkeliyim. yoksa derdim arkadaşlar en pahalısı 4olira biletlerin gidin alın diye. ama ne yaptım? önce kendim aldım, yerimi sağlama aldım, sonra size söylüyorum. olacak iş mi? evet, olacak iş. bugüne kadar aksini yaptım da noldu? kim gelip sen ne kadar iyi bi insansın, gel tanış olalım dedi. Allah aşkına kaç kez bu özelliğimi övdünüz gelip yüzüme. Bırakın Allah aşkınıza. Size yaranılmıyor yeminle.

4 yorum:

ralphlexy dedi ki...

"aşağıda geçen kişi ve olayların tümü hayal ürünü deildir"
..yazıklar olsun sana hypocrat jnnho!
aradııım da,istiridye kapaı açıp:
-alo,jnnho
-efem hacı?
-sezen falan diolar,napcaz bileti?
-eet eet gidicez mutlak da,ben daha almadım
-hmm,çok da geç kalmayalım da,e alcaın zaman konuşalım o zmn
-tamm,haber verrim ben sana.
-hadi grs
-grs bakalım
..bu post aradının belgesi demi?

cündebaz dedi ki...

AHAHA :D
boşa değil diyorum gargamelle aynı soydan geliyorum, özümdeki çok tırt bi insanım diye. nafile bütün çırpınışlarım ralph. öte yandan yapma Allah aşkına, 9unun perşembeye gelmesi ve senin Ankara'da olman?

ralphlexy dedi ki...

.pff,sorma.se(ze)n süz bi konser akşamı kuşkusuz derinden yaralıyor beni,nse ancak o akşam sertabla birlikte "ralphlexy"i pozunu çekilirsem rahatlarım:D

cündebaz dedi ki...

o pozu çekince darfur'daki kardeşlerimiz bile rahatlayacak. sen yeter ki çek o pozu. o poz ölümcül bi poz. o poz candır.