28.11.08

13th friday

Gelecek cuma gidiyoruz izmire. çok şükür. iddialarındaki gerçeklik payını devede kulak oranından çok da uzak bulmadığım “ankara sevdalısı” onca insana inat sevmiyorum bu şehri. yüzlerine vurabileceğim onca sebebin ardından bana kalkıp "ankaraya bi alıştı mı insan" demeleri, diyebilmeleri. karanlıktan hep korktum ben.çok korktum hem de.o odalara gidene kadar bütün ışıkları yaktım, koşa koşa çıktım hep oralardan.dolapların sarı çizgilerini hiç aşamadım, hayatımı tehlikede gördüm.şimdi bu şehirde, sabah akşam karanlık.herhangi bir kelime oyununa namüsait, hece ölçüsünden düz kafiyeden daha fazlası olmayan, olamayan bu yerde. ben. bensem eğer.

**

Benden başka kimse uyanmasın bu sabah. zaman birkaç günlüğüne dursun. salı hiçbir şey yokmuş gibi devam etsin mesela. ama cumadan devam etsin. bi şans istiyorum sadece. yorulmaya başlamış olmak, sıkıldım demek istemiyorum çünkü.

2 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Ben de sevmiyorum Ankara'yı! Güzel vakit geçirirsin umarım.

Unknown dedi ki...

neeeey ankarayı sevmiyorum mı?döverim lan seni hem seni hem prensi..ankara bitanedir süperdir aşktır...ankara ankara hobarey...:)

slm
ben can