9.12.11

Eventler Eventler

KPDS açıklandı. Lakin gel gör ki girip göz ucuyla da olsa sonucuma bakmama müsade etmiyorlar. Zalim websitesi vaktizamanında uyarmış olsa şifremizi 15 karakterli almazdık herhalde, tamam belki karaktersiz de almazdık ama ikiyüzlülükten imtina ederken çift hanelilere katiyen bulaşmazdık. Neymiş, TC kimlik numaramla şifrem uyuşmuyormuş. Arayıp bir de yüzlerine söyleyeyim dedim kepazeliklerini, özrü kabahatinden büyük telefonun diğer ucundaki hanımefendinin: Onlar bizi baştan uyarıyormuş 14'ten fazla olmasın diye. Be hey dürzü, ben on küsür harfin ve rakamın ve dahi özel karakterin kombinasyonunu ezberlemeye kalkacak kadar kendini bilmez miyim? Siz öyle istemişsiniz ki ben öyle yapmışım. Kaldı ki istemeseniz bile, o gün kabul ettiyseniz bugünü bir bağlayıcılığı olmuyor mu? Diyelim ki o da olmadı, siz bu işi bizim kampüse yürüme mesafesindeki merkezinizde halledemeyecekseniz niye varsınız? Kızgınım sayın başkan, çok kızgınım.

Zaten kaç gündür sinirlerim tepemde. Sağdan soldan, muhtemelen sağda ve solda olduklarından, lineer bir güzergah seyretmeme karşı çıkanlar var. Laf arasında, göz ucuyla veyahut sırt sıvazıyla; yaparsın, diyorlar, sen başka şeyler de yaparsın. Ona başvur, şunu dene, buraya gel. Bunları diyorlar. Bunları demeseler iyi, ama dediler miydi, o zehri zihnime zerk ettiler miydi, en düşük ihtimallere bile dünden teşne bünyemde hiçbir şey olmasa bile bir denge bozukluğuna sebebiyet veriyorlar.

Geçen gün Melih, Ömer, Eralp ve bendeniz otururken hangimizin en zengin olacağını sorduk kendimize. Eralp'e göre Melih ve ben. Ömer ise Eralp'i ve beni aday gösterdi. Melih'e göre kesin olan tek şey onun en fakir olacağı. Bana göreyse Ömer ve ben şampiyonluğun en güçlü adaylarıyız. Üzerinde mütabakata vardığımız bir diğer ayrıntıysa Ömer'in istese çok zengin olabileceği ama uğraşmayacağı. Para, mühim tabi... O gün İstanbul'da değil de burada olsa kardeşimin de diyecek bir çift lafı olurdu. Ekseriya söylediği gibi hep bir eşikte durduğumdan, o hırsı, aşkı, şevki, adına ne derseniz; onu göstermediğimden dert yanardı. Ben de haklısın kardeşim, der otururdum. Haklı kardeşim.

Çok kötü. Pazartesi ikinci vizeler başlıyor. Halihazırda ben kendime bir imtihanken bir de sözlük anlamıyla sınavların çıkagelmesi iyi olmuyor. Galiba bankamatiğimi kaybettim. Annem duyunca topuklarıma sıkacak, zira Paris'te gözlüğümü kaybettikten sonra feci bilendi bana. Yazmam gereken bir sürü başka şey varken hiçbir bağlayacılığı olmayan bloga yazmam iyiye işaret değil. Yapmam gerekenleri istemeyi bir başarabilsem her şey çok güzel olacak.

Az evvel şurada oturan kızın telefonu çaldı. Love Will Come Through. Bunda şaşılacak bir şey yok, telefonlara çok yakışıyor kerata. Ama duyunca özletti kendini. Açtım hemen, kahveyle güzel gitti. Ankara gitgide soğuyor, bugün kar eşiğini de aştık. Camera Obscura - Blizzard geliyor hemen aklıma, durur muyum açıyorum. Aklımın köşesinde hoşuma giden bir hikaye var, yazarsam çirkinleşmesinden korkuyorum. Ama ya iyice güzelleşirse?

Hakikaten yapmam gerekenleri istemeyi bir başarabilsem... Olsun, her şey çok güzel olacak.


Hiç yorum yok: